W dzisiejszym poście chcielibyśmy przedstawić Wam nasze dwie ostatnie realizacje. Całość zostanie przedstawiona w formie case study.
Realizacje dotyczą dwóch krakowskich hoteli, z którymi nawiązaliśmy współpracę.

Obejmowała ona:

» Stworzenie strony internetowej.
» Przeprowadzenie sesji zdjęciowej.
» Zaprojektowanie nowych wizytówek, menu oraz podkładów na stoły.
» Przerysowanie logo.

Hotele

Nasi klienci to dwa znane krakowskie hotele, z którymi współpraca przebiegła bardzo sprawnie i przyjemnie.
Do rozmów i kontroli przebiegu realizacji właściciele hoteli wyznaczyli dwóch managerów. Pełny profesjonalizm i przygotowanie managerów przyczyniło się do skończenia projektów w przewidywanym czasie i zapewniło poczucie pełnej satysfakcji obu stron.

Pierwszy projekt, który zrealizowaliśmy to Park Hotel Economic, którego nazwa nawiązuje do pięknego otoczenia, w którym znajduje się budynek. Zieleń otaczająca hotel i spokój, jaki można zaznać w tym miejscu, zapewnia komfort i wypoczynek klientom hotelu.

Park Hotel usytuowany jest w rozległym parku, w przyjemnej okolicy Krakowa będącej częścią Parku Krajobrazowego Jury Krakowsko – Częstochowskiej, zaledwie 13 km od centrum miasta. Teren zielony i cienisty starodrzew parku tworzą spokojną, relaksującą aurę i dają naszym gościom możliwość pełnego odpoczynku od zgiełku dużego miasta.

Przy drugim projekcie współpracowaliśmy z  hotelem Hotel Sympozjum & SPA. Architektura Hotelu Sympozjum cechuje się nowoczesnością i elegancją, co sprawia, że doskonale komponuje się z miejskim otoczeniem spokojnej dzielnicy Krakowa.

Hotel ma również ciekawą historię. W miejscu położenia hotelu znajdował się kamieniołom, w którym w roku 1940 pracował, jako robotnik, Karol Wojtyła. Hotel zbudowany został z pięknego piaskowca, ciepłej i delikatnej skały osadowej, z której zbudowane są także niektóre partie Sudetów, Beskidów, Tatr, a także Gór świętokrzyskich.

Realizacja

Park Hotel Economic

Spotkanie dotyczące omówienia szczegółów związanych z realizacją projektu odbyło się w hotelu. Preferujemy osobiste spotkania z naszymi klientami, ponieważ rozmowa “face to face” pomaga w ustaleniu wszystkich szczegółów. Dodatkowo przed rozpoczęciem sesji zdjęciowej mogliśmy poznać cały hotel, dzięki czemu praca fotografa przebiegała sprawniej.

Realizacja obejmowała:
» Sesję zdjęciową hotelu, pokoi oraz restauracji.
» Stworzenie strony internetowej opartej o nowe zdjęcia wraz z nowym systemem rezerwacji.
» Zaprojektowanie wizytówek dla managera oraz hotelu.
» Zaprojektowanie menu do restauracji oraz podkładów na stoły.

Sesja zdjęciowa

Sesję zdjęciową hotelu przeprowadziła Magdalena Depak Photography. Sesja odbyła się w listopadzie i zajęła nam cały dzień. Zarówno dla nas, jak i dla Magdy, najważniejsze było ukazanie hotelu, w jak najlepszej perspektywie. Jak to bywa w listopadzie, każdy promyk słońca jest na wagę złota 🙂

Sesja obejmowała również pokoje z łazienkami, salę konferencyjną oraz restaurację.

Strona internetowa

Tak, jak pisaliśmy wcześniej, zdjęcia posłużyły nam do stworzenia nowej strony internetowej.

Stronę internetową stworzyliśmy w oparciu o pełną koncepcję managera hotelu. Każdy szczegół został dokładnie omówiony i dopracowany. Najważniejsze elementy zostały “wyciągnięte” na główną stronę, tak by nie trzeba było szukać istotnych informacji.

Kolorystykę strony dobraliśmy tak, by w pełni identyfikowała się z koncepcją i logiem hotelu. Klimat panujący w hotelu i karczmie nawiązuje do kolorystyki wykorzystanej na stronie internetowej.

System rezerwacji

Zastosowany system rezerwacji spełnia wszystkie oczekiwania właścicieli hotelu. Zaletami zaproponowanego przez nas systemu jest zrezygnowanie z ogólnodostępnych systemów rezerwacji. Dodatkowo zastosowany kalendarz umożliwia dokonanie sprawnej rezerwacji oraz umożliwia również wybór odpowiedniego pokoju.

Ustawienia są idealnie dopracowane, co pozwala osobie zainteresowanej wynajęciem pokoju płynne przejście przez system rezerwacji. Hotel otrzymuje maila z informacją o dokonanej rezerwacji, wszystkie dane Klienta oraz datę i metodę płatności. Jeżeli jest to płatność elektroniczna, osoba odpowiedzialna za rezerwacje w hotelu przesyła dokładne dane potrzebne do dokonania płatności i niezbędne informacje dla gościa. Oczywiście interesant również otrzymuje niezbędne informacje, w momencie, gdy dokona rezerwacji.

Projekty graficzne

Kolejną realizacją dla hotelu Park Hotel Economic było przygotowanie projektu graficznego wizytówek, karty dań restauracji oraz podkładów na stoły.

Wizytówki

Menu

Podkłady na stoły

Realizacja

Hotel Sympozjum & SPA

Spotkanie dotyczące omówienia szczegółów realizacji projektu odbyło się w hotelowej restauracji. Manager hotelu przedstawił dokładnie oczekiwania oraz elementy, które będą podlegać realizacji.
Hotel Sympozjum jest dużym hotelem, w związku z tym poznanie całej struktury oraz poszczególnych elementów, w tym również SPA, zajęło nam cały dzień. Po oglądnięciu pomieszczeń oraz pozostałej części hotelu mogliśmy w głowach tworzyć już wstępny zarys nowej strony internetowej, oraz planu przeprowadzenia sesji zdjęciowej.

Realizacja obejmowała:
» Sesję zdjęciową hotelu, pokoi, restauracji oraz SPA.
» Sesję zdjęciową dań.
» Stworzenie strony internetowej opartej o nowe zdjęcia oraz przerysowanie logo.

Sesja zdjęciowa

Przy tej realizacji również skorzystaliśmy z oferty Magdalena Depak Photography, która przeprowadziła sesję zdjęciową całego hotelu.
Tutaj również składamy podziękowania dla managera hotelu, który pomagał nam przy przygotowaniach pomieszczeń do zdjęć.

Magdalena przeprowadziła również sesję zdjęciową dań. Kucharze restauracji spisali się rewelacyjnie, co w efekcie widać na zdjęciach. Było nam nawet dane spróbować jednego z ciast. Pycha!

Strona internetowa

Strona internetowa powstała na podstawie zdjęć hotelu wykonanych przez Magdalenę. Managerowi zależało na tym, by na głównej stronie przedstawić najnowsze oferty oraz połączyć stronę hotelu ze stroną internetową SPA.

Dodatkowo na stronie internetowej zostały przedstawione oferty dotyczące restauracji i sali konferencyjnej, które ukazują możliwości ich wykorzystania. Mam tu na myśli wesela, komunie, chrzciny oraz inne przyjęcia okolicznościowe.

Dla tej realizacji system rezerwacji został dostarczony przez inną firmę, z którą hotel współpracował już wcześniej.

Zaznaczamy, że kolorystyka oraz wygląd strony został opracowany według uwag przedstawionych przez managerów hotelu na spotkaniu organizacyjnym.

Projekty graficzne

W ramach współpracy logo Hotelu Sympozjum zostało obrysowane, by można było je wykorzystać na tworzonej stronie internetowej i plikach graficznych.

Podsumowując

Dzięki realizacji tych dwóch projektów zebraliśmy duże doświadczenie. Każdy wyjazd, spotkanie, sesja zdjęciowa, tworzenie stron i projektów graficznych sprawiły, że przy tych zleceniach bawiliśmy się świetnie. Chyba o to chodzi w tej pracy, że mamy czuć satysfakcję z tego, co robimy, a reszta pozytywnych rzeczy jest dodatkiem.

Założeniem naszej firmy jest wyspecjalizowanie się w realizowaniu projektów mniejszych przedsiębiorstwach. Dla nich chcemy tworzyć strony internetowe, sklepy internetowe oraz inne projekty z budżetem, który będzie dla nich i dla nas do zaakceptowania.

Jesteśmy również gotowi na współpracę i realizację projektów dla hoteli, ośrodków wypoczynkowych i innych projektów z rodzimej branży. Rozumiemy strukturę oraz myślenie managerów i właścicieli, co gwarantuje, że dostarczymy im rozwiązania szyte na miarę i satysfakcjonujące ich w stu procentach.

W trakcie pisania tego tekstu jesteśmy na etapie realizacji kolejnej usługi dla krakowskiego hotelu. Cały post zostanie zaktualizowany, o kolejną realizację jak zostanie ona ukończona.

8 thoughts on “[Case Study] Przebieg realizacji projektów dla krakowskich hoteli Park Hotel Economic oraz Hotel Sympozjum & SPA

1. Gosia B napisał(a):

Profesjonalne podejscie. Zmany bardzo potrzebne super wizualizacja obiektów. Korzystne zmiany na lepsze.

1. Admin napisał(a):

Dziękujemy za miłe słowa, a zmiany napewno dobrze zrobiły dla hoteli

2. Artur Hert napisał(a):

Jako bloger kulinarny moją największą uwagę zwróciło jedzenie 😀 Panna cotta jak podejrzewam – mam takie same foremki 😛
    Wizualizacja wspaniała, gratuluje

1. Admin napisał(a):

Artur, dokładnie tak, nawet mieliśmy przyjemność spróbować jej 🙂